STRONA GŁÓWNA  FORUM DYSKUSYJNE  TABLICA OGŁOSZEŃ O NAS  WSPÓŁPRACA  REKLAMA  KONTAKT
Francja, Portal Polakow we Francji - eFrancja.com
Dzisiaj jest 18 kwie 2024, o 02:42

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


NA NASZYM PORTALU MOŻNA PISAĆ BEZ KONIECZNOŚCI REJESTROWANIA SIĘ - ZAPRASZAMY.

 



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: 14 lis 2014, o 20:57 
!!!!!! Zapraszam do skorzystania z porady TAROTA !!!!!!
!!! DWA PYTANIA = 5 EURO !!!

Moi Drodzy,
Tarotem zajmuję się od kilkunastu miesięcy. Wcześniej zajmowałem się stawianiem kart klasycznych rodzinie, znajomym, znajomym znajomych itd..., z pozytywnym rezultatem. Na chwilę obecną nie zajmuję się na razie kartami klasycznymi, gdyż
TAROT stał się moją nową pasją, ze względu na jego bogatą symbolikę oraz większą dokładność i wnikliwość w rozwiązywaniu problemów, z jakimi czasami nie potrafimy sobie sami poradzić.

Dlaczego warto skorzystać z TAROTA ? Osobiście nikogo do tego nie namawiam, każdy sam potrafi zdecydować czy warto, czy wierzyć, czy nie. Moim zdaniem TAROT jest bardzo obiektywny i nie owija w bawełnę, potrafi przekazać bardzo ważne dla nas informacje, np. jak postąpić w danej sytuacji, dlaczego nie potrafimy sobie z czymś poradzić, co stoi nam w życiu na przeszkodzie, co robimy źle, odpowiada na każde zadane pytanie, a przez swój obiektywizm udziela najszczerszych odpowiedzi i wskazówek. Osobiście uważam, że jeśli dzięki Tarotowi i jego przesłaniu człowiek znajdzie chociaż jedną ważną odpowiedź na swoje pytanie, znaczy to że warto było zasięgnąć jego porady. Tutaj dzielę się moimi przemyśleniami i spostrzeżeniami. Jednak moje doświadczenia nie mogą być Twoimi, bo Ty nie jesteś mną, a ja nie jestem Tobą.